مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-07بين الملل

واشنگتن پست: سران آسیای مرکزی کنترل شبکه های اجتماعی را تشدید می کنند


سران کشورهای آسیای مرکزی در تلاش هستند به پیرویی از روسیه کنترل شبکه های اجتماعی را تشدید کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، روزنامه واشنگتن پست در مطلبی به بررسی مسئله تشدید نظارت و کنترل شبکه های اجتماعی در آسیای مرکزی پرداخته است.

این روزنامه آمریکایی در مطلب خود خاطرنشان می کند که در کشورهای آسیای مرکزی تمایلی به بررسی این موضوع که تا چه حدی آنها می توانند آزادی اینترنت را محدود کنند، وجود دارد.

مقابله آنها با فناوری های بزرگ در حالی صورت می گیرد که دولت های کشورهای آسیای مرکزی به طور فزاینده ای در برابر نفوذ غرب مقاومت می کنند و در عوض  به قدرت های مانند مرتبا غول های فناوری را به دلیل امتناع از حذف محتوای که این کشور ممنوع اعلام کرده است، جریمه می کند، اما مقامات تاکنون در مورد فیلتر شبکه های اجتماعی محبوب مانند یوتیوب تردید دارند.

بازار آنلاین هلندی گلوبال ویس همچنین در مطلبی در مورد کنترل اینترنت در آسیای مرکزی نوشت و خاطرنشان کرد که مقامات منطقه در تلاش هستند تا از طریق بومی سازی داده ها کنترل بیشتری بر اینترنت به دست آوردند.

چندی قبل، در سال جاری میلادی، قزاقستان قانون جدیدی در مورد بومی سازی داده ها را به تصویب رساند که شرکت های شبکه های اجتماعی را ملزم کرده تا محتوای را  که از سوی مقامات مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: سران آسیای مرکزی کنترل شبکه های اجتماعی را تشدید می کنند

واشنگتن پست: سران آسیای مرکزی کنترل شبکه های اجتماعی را تشدید می کنند