مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-07سياسي

دانشجویان هسته اصلی ملت در دانشگاه ها علیه استکبار هستند


در برهه کنونی شاهد این هستیم که عده ای در تلاش هستند دانشجویان را در برابر نظام قرار دهند که تا به امروز موفق نشده اند.

- ایسنا/زنجان کارشناس دینی گفت: در برهه کنونی شاهد این هستیم که عده ای در تلاش هستند دانشجویان را در برابر نظام قرار دهند که تا به امروز موفق نشده اند.

حجت الاسلام اسدالله زارعی در گفت وگو با ایسنا، به فرارسیدن 16 آذر، روز دانشجو اشاره کرد و افزود: دانشجویان نقش تاثیرگذاری در تاریخ کشور دارند، به طوری که قبل از شروع نهضت اسلامی، روحانیون و دانشجویان در مقاطع خاصی به مبارزات ضداستکباری علیه سلطه آمریکا و انگلیس پرداختند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف شکل گیری جنبش های دانشجویی، مبارزه با ظلم و استکبار به ویژه آمریکا است، ادامه داد: از نمونه این مبارزات می توان به نهضت ملی شدن صنعت نفت و تظاهرات علیه سفر ریچارد نیکسون معاون رییس جمهور وقت آمریکا به ایران و آن هم بعد از کودتای 28 مرداد سال 1332 اشاره کرد.

امام جمعه هیدج با بیان اینکه تظاهرات 16 آذر که علیه سفر ریچارد نیکسون به ایران توسط دانشجویان انجام گرفت، بیان گر این است که آمریکا همواره دشمن ما بوده و ما نیز همواره در عرصه میدان های مبارزه با آمریکا و علیه آن مبارزه می کنیم، متذکر شد: در جریان حوادث 16 آذرماه خون پاک سه تن از دانشجویان به زمین ریخته شد و به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان هسته اصلی ملت در دانشگاه ها علیه استکبار هستند

دانشجویان هسته اصلی ملت در دانشگاه ها علیه استکبار هستند