مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 03:152021-12-06فرهنگي

«حفره خرگوش» روایتی از یک تقلای سخت و بی حاصل برای عبور از مخمصه


ساخته جان کامرون میچل روایتی پرکشش از یک فقدان است اما این فقدان فراتر از یک سوگواری برای از دست دادن است و داستان اقتباسی قابل انکا و بازیهای قدرتمندی که در این اثر شاهد هستیم، - فیلم سینمایی حفره خرگوش ساخته جان کامرون میشل روایتی پرکشش از یک فقدان است اما این فقدان فراتر از یک سوگواری برای از دست دادن است و داستان اقتباسی قابل انکا و بازیهای قدرتمندی که در این اثر شاهد هستیم، تا حدودی غافلگیرکننده و عمیق تر از انتظار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ فیلم حفره خرگوش / Rabbit Hole درباره زن و مردی است که کودک چهار ساله شان را در حادثه ای از دست داده اند و اکنون هشت ماه پس از حادثه، همچنان با مشکلات روحی ناشی از آن دست و پنجره نرم می کنند.

در این میان زن با بازی نیکول کیدمن از وضعیت روانی وخیم تری برخوردار است در فیلم حفره خرگوش ، بکا و هاوی نهایت تلاششان را برای بهتر کردن اوضاع انجام می دهند.

این زن و شوهر اکنون با غم و اندوه از دست رفتن فرزندشان تنها هستند و زندگی شان نیز متوقف شده است.

آنها مدتی را در بهت و شوک ناشی از این حادثه سپری کرده اند و اکنون در خانه ای زندگی می کنند که سراسر آن پر است از وسایل، اسباب بازی ها و خاطرات کودکی که دیگر در آنجا نیست و از میانشان رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حفره خرگوش» روایتی از یک تقلای سخت و بی حاصل برای عبور از مخمصه

«حفره خرگوش» روایتی از یک تقلای سخت و بی حاصل برای عبور از مخمصه