مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:402021-12-06بين الملل

جامعه جهانی «اجلاس آمریکایی دموکراسی» را محکوم کند


وکیل پرونده شکایت بیماران پروانه ای علیه تحریم های آمریکایی، از جامعه جهانی خواست تا برگزاری اجلاس فرمایشی سران کشورهای دموکراتیک را محکوم کنند.

- ، رسول تقدسی ، وکیل پرونده شکایت 295 نفر از شهروندان ایرانی مبتلا به بیماری ای بی از دولت آمریکا درباره ممانعت از دسترسی این بیماران به دارو، با اشاره به اقدامات غیرانسانی آمریکا، اظهار کرد: حقوق بشر حقوقی است که با تولد انسان محقّق می شود و مستقل از حکومت ها و قدرت هاست.

حقوق بشر، حقوقی از آن همه انسان هاست و چون همه انسان ها اعضای جامعه بین المللی هستند و در انسان بودن، مشترک هستند، حقوق شان باید در همه جا یکسان اجرا شود ولی متاسفانه اقدامات یکجانبه آمریکا، حقوق بسیاری افراد در ایران و جهان را از ین برده است.

وی افزود: آزادی هایی که در اعلامیه جهانی حقوق بشر مطرح هستند توسط رییس جمهور ایالات متحده آمریکا، فرانکلین روزولت، در ژانویه1941، یعنی هفت سال قبل از تصویب اعلامیه جهانی حقوق بشر، در کنگره آمریکا مطرح شده بودند.

روزولت به شهروندان آمریکایی و به شهروندان تمام جهان پیام و نوید چهار آزادی را برای آینده جهان بشری داده بود اما این یک ظاهر سازی بود و در عمل، واقعیت به گونه دیگری رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه جهانی «اجلاس آمریکایی دموکراسی» را محکوم کند

جامعه جهانی «اجلاس آمریکایی دموکراسی» را محکوم کند