مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-06بين الملل

سفیر پیشین واشنگتن در کابل: آمریکا به شهروندان افغانستان خیانت کرد


سفیر پیشین آمریکا در کابل با بیان اینکه ایالات متحده به تعهداتش در قبال افغانستان عمل نکرده، تاکید کرد که واشنگتن به افغانستان و شهروندان این کشور خیانت کرده و این یک جنایت نابخشودنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، هوگو لورنس ، سفیر پیشین آمریکا در کابل به تازگی گفت که این کشور به تعهداتش در قبال افغانستان عمل نکرده است.

لورنس تأکید کرده، ایالات متحده آمریکا به افغانستان و شهروندان این کشور خیانت کرده که این یک جنایت نابخشودنی است.

سفیر پیشین آمریکا در کابل افزود که تصمیم نادرست دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا درباره افغانستان و ادامه مأموریت ترامپ از سوی جو بایدن، رییس جمهور کنونی آمریکا سبب شد که دولتی به رهبری محمداشرف غنی سقوط کند و افغانستان با سرنوشت ناروشنی روبه رو شود.

در همین حال، این دیپلمات پیشین آمریکایی نابودی دستاوردهای دو دهه پسین در افغانستان را ناامیدکننده خوانده و مقام های آمریکایی را مسئول آن دانسته است.

این در حالی است که پیش از این دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در گفت وگویی با فاکس نیوز گفته بود که خروج این کشور از افغانستان، شرم ناک ترین صفحه در تاریخ آمریکا بود که به گفته او، مسئول آن جو بایدن، رییس جمهور کنونی این کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر پیشین واشنگتن در کابل: آمریکا به شهروندان افغانستان خیانت کرد

سفیر پیشین واشنگتن در کابل: آمریکا به شهروندان افغانستان خیانت کرد