مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:002021-12-06بين الملل

پرونده سازی گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با مواضع اخیر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در خصوص حمایت از ایرانیان خارج از کشور و تلاش برای تضمین امنیت سرمایه گذاری این بخش از هموطنان ایرانی در داخل، - همزمان با مواضع اخیر حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه در خصوص حمایت از ایرانیان خارج از کشور، گروهک تروریستی منافقین با هدف ممانعت از جذب این سرمایه گذاران به داخل کشور دست به کار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با مواضع اخیر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه در خصوص حمایت از ایرانیان خارج از کشور و تلاش برای تضمین امنیت سرمایه گذاری این بخش از هموطنان ایرانی در داخل، گروهک تروریستی منافقین با هدف ممانعت از جذب این سرمایه گذاران به داخل کشور دست بکار شده است.

این گروه جنایتکار و تروریستی در سال های اخیر برنامه های بسیاری برای تخریب کارآفرینان و سرمایه گذاران داخلی و ایرانیان خارج از کشور که قصد جذب سرمایه گذار و سرمایه خارجی در ایران داشته اند را اجرا کرده و نشان داده است از هر اقدامی برای عدم موفقیت جمهوری اسلامی دریغ نمی کند.

نمونه موفقی از این کارآفرینان روزبه پیروز است، پیروز به عنوان یک کارآفرین و سرمایه گذار موفق در خارج از کشور به حساب می آید که بعد از تصمیم برای بازگشت به ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سازی گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور

پرونده سازی گروهک منافقین برای سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور