مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:102021-12-06اقتصادي

ایمنی 93 درصدی واکسن کرونا پاستوکووک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دلارام درود، معاون تولید و رییس مجتمع تولیدی و تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی در مورد واکسن سازی در ایران گفت: - درود با اشاره به آخرین وضعیت تولید واکسن پاستوکووک انستیو پاستورایران گفت: این واکسن با سه دز تزریق حدود 92 یا 93 درصد مصونیت و ایمنی ایجاد می کند و 100 درصد از فرم شدید بیماری و بستری جلوگیری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دلارام درود، معاون تولید و رییس مجتمع تولیدی و تحقیقاتی انستیتو پاستور ایران با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی در مورد واکسن سازی در ایران گفت: پاستو کووک تنها واکسن دنیاست که دز یادآور آن با نام پاستو کووک پلاس را نیز همراه خود دارد و دز یادآور آن به عنوان بی خطر ترین واکسن دنیا قابلیت تزریق به کودکان را دارد.

وی افزود: مطالعه بالینی این واکسن در 8 دانشگاه علوم پزشکی با تیم های متخصص جداگانه بر روی 24 هزار داوطلب انجام شده است و نتایج حاصل از این تحقیقات تخصصی در 8 دانشگاه کشور نشان می دهد که این واکسن نزدیک به صد در صد از فرم های شدید و بستری بیماری جلوگیری کرده است.

وی با بیان اینکه تا کنون درگیر زدن واکسن کرونا بودیم و اکنون دیگر گفتمان ما تاکید بر زدن واکسن بوستر یا یادآور است چرا که مشخص نیست تا سال آینده چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی 93 درصدی واکسن کرونا پاستوکووک

ایمنی 93 درصدی واکسن کرونا پاستوکووک