مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-06دانش

افتتاح زورخانه دانش آموزی در دانشگاه آزاد همدان


معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد و رییس سازمان سما با اشاره به افتتاح زورخانه دانش آموزی در دانشگاه آزاد همدان آن را حائز اهمیت دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد بطحایی ظهر امروز در افتتاحیه فاز دانش آموزی وظیفه داریم ورزش زورخانه ای را در نسل جوان تقویت کنیم و آنها را در این امر مشارکت دهیم.

وی با اشاره به اینکه زورخانه ها و محل های ورزش باستانی برای بزرگسالان طراحی شده، معمولا خیلی رغبت نداریم که فرزندان خود را در این محافل که همه اقشار جامعه حضور دارند، شرکت دهیم گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی اولین ورزشخانه زورخانه ای را برای نوجوانان و جوانان در کشور ایجاد کرده است.

بطحایی با تاکید به اینکه امروز دومین یا سومین زورخانه نوجوانان و جوانان را در دانشگاه آزاد واحد همدان افتتاح می کنیم بیان کرد: همدان سابقه بسیار درخشانی در ورزش زورخانه ای دارد که قریب به 300 سال می رسد و این شهر سرآمدان زیادی در ورزش باستانی دارد.

 وی با بیان اینکه افرادی مرحوم پهلوان علی میرزای همدانی در ورزش زورخانه ای بودند و از سرآمدان این شهر عنوان کرد: ایشان در 60 سالگی کمربند پهلوانی به بازو بستند و بیش از 100 سال زندگی مردانگی و جوانمردی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح زورخانه دانش آموزی در دانشگاه آزاد همدان

افتتاح زورخانه دانش آموزی در دانشگاه آزاد همدان