مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-06اقتصادي

جدیت دولت سیزدهم در فعال شدن مخازن انرژی شمال کشور


مدیرعامل شرکت نفت خزر، با بیان اینکه در دولت سیزدهم، رویکرد استفاده از ظرفیت های داخلی با جدیت دنبال می شود، گفت: درخصوص مخازن نفت و گاز شمال کشور، - پژوهش هایی توسط موسسات داخلی و بین المللی، انجام شده و در حوزه مطالعاتی، اقدامات کافی صورت گرفته است.

مراد کمالی در دیدار با استاندار گیلان، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ارائه شده به وزیر نفت و استقبال مهندس اوجی از فعال شدن مخازن انرژی شمال کشور، بیان کرد: در دولت سیزدهم، رویکرد استفاده از ظرفیت های داخلی با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: درخصوص مخازن نفت و گاز شمال کشور، پژوهش هایی توسط موسسات داخلی و بین المللی، انجام شده و در حوزه مطالعاتی، اقدامات کافی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت نفت خزر، با تصریح بر اینکه برای به ثمر نشستن مطالعات، برنامه های کوتاه و بلندمدت مدنظر داریم، گفت: به صورت جهادی، این ظرفیت را که موجب افتخار و اقتدار کشورمان و مردم شریف شمال ایران عزیز است، فعال می سازیم.

کمالی، با قدردانی و اظهار خرسندی از رویکرد استاندار گیلان در حمایت از فعال سازی مخازن انرژی، همکاری های استانی را در شتاب بخشی انجام کار، موثر عنوان کرد.

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز، با اشاره به سابقه نزدیک به دو دهه ای از کشف میدان نفت و گاز در شرق استان، اظهار کرد: فعال شدن مخازن نفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت دولت سیزدهم در فعال شدن مخازن انرژی شمال کشور

جدیت دولت سیزدهم در فعال شدن مخازن انرژی شمال کشور