مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-06سياسي

سیاست دستگاه قضایی حفاظت از عرصه های طبیعی و اراضی ملی است


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: حفاظت از عرصه های طبیعی و اراضی ملی جزو سیاست های تغییر ناپذیر قوه قضاییه است.

- ، احمدرضا بهرامی در جلسه اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهتمام دستگاه قضا برای حفظ اراضی ملی، اظهار کرد: برای اجرای احکام قضایی قانون حرف اول را می زند و تلاش مسئولان امر باید مبتنی بر اجرای دقیق قانون و صیانت از حقوق عامه انجام پذیرد.

وی به مشکلات منطقه سبزه کوه اشاره کرد و ادامه داد: راهکارهای لازم برای حفاظت از اراضی این منطقه باید تدوین و اجرایی شود.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: با توجه به ساخت و سازهای بدون مجوز در منطقه سبزه کوه شهرستان کیار این موضوع باید بررسی و اگر حکم قضایی در این خصوص صادر شده است نسبت به اجرای قاطع حکم و تخریب مستحدثات اقدام شود.

بهرامی افزود: برای کاشت غیر مجاز درختان در اراضی منطقه و همچنین بناهای غیرمجازی که در حال حاضر حکمی برای آنها صادر نشده مراتب باید پس از احصاء و جمع بندی در کارگروهی خاص مورد بررسی قرار گیرد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: مسأله چرای گسترده دام در منطقه سبزه کوه ، فرسایش خاک و پوشش گیاهی منطقه از جمله موضوعات مهمی است که نهادهای متولی باید آنها را در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست دستگاه قضایی حفاظت از عرصه های طبیعی و اراضی ملی است

سیاست دستگاه قضایی حفاظت از عرصه های طبیعی و اراضی ملی است