مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-06دانش

دانشگاه چگونه باعث جذب و یا دور شدن دانشجویان از ابعاد دینی می شود؟


در حال حاضر شرایط دانشگاه ها گاها باعث دور شدن دانشجویان از ابعاد دینی می شود، اما حفظ قرآن به عنوان یک هادی، فرد را در مسیر درست حفظ می کند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک نخبه علمی و حافظ قرآن گفت: در حال حاضر شرایط دانشگاه ها گاها باعث دور شدن دانشجویان از ابعاد دینی می شود، اما حفظ قرآن به عنوان یک هادی، فرد را در مسیر درست حفظ می کند.

عطیه نوزادی پور، به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، در گفت وگو ایسنا اظهار کرد: دانشجوی دکتری مهندسی پزشکی دانشگاه امیرکبیر و حافظ قرآن کریم هستم و در مهرماه سال 73 در یک خانواده مذهبی در مشهد متولد شدم.

دوران دبیرستان را در مدرسه مصلی نژاد که از مدارس نمونه دولتی مشهد است، گذراندم و در سال 92 با کسب رتبه 500 در کنکور سراسری در رشته برق دانشگاه فردوسی مشهد پذیرفته شدم.

وی اضافه کرد: پس از گذراندن دوره کارشناسی در سال 96 با توجه به معدل بالایی که داشتم با سهمیه استعدادهای درخشان در مقطع کارشناسی ارشد و در رشته مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک پذیرفته شدم و پس از آن در سال 99 با شرکت در کنکور دکتری و کسب رتبه سوم در رشته مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک دانشگاه امیرکبیر قبول شده و در حال حاضر نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه چگونه باعث جذب و یا دور شدن دانشجویان از ابعاد دینی می شود؟

دانشگاه چگونه باعث جذب و یا دور شدن دانشجویان از ابعاد دینی می شود؟