مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-06سياسي

تقدیر فرمانده سپاه قم از جهاددانشگاهی به منظور اجرای طرح «سرباز ماهر»


فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) در نامه ای از مجموعه جهاددانشگاهی قم و معاونت آموزش این نهاد به منظور اجرای موفق طرح سرباز ماهر تقدیر کرد.

- تقدیر فرمانده سپاه قم از جهاددانشگاهی به منظور اجرای طرح سرباز ماهر ایسنا/قم فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) در نامه ای از مجموعه جهاددانشگاهی قم و معاونت آموزش این نهاد به منظور اجرای موفق طرح سرباز ماهر تقدیر کرد.

در متن نامه سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد خطاب به جهاددانشگاهی قم آمده است: بی تردید تلفیق دانش با مهارت و خلاقیت برای جوانان این مرز و بوم، زمینه ساز اشتغال مولد و پایدار توام با کارآفرینی بوده و تاثیر بسزایی در رشد و توسعه اقتصادی و توانمندسازی منابع انسانی دارد.

در این مسیر انتقال تجربه و فن از سوی شما مسئولین و مربیان مهارت آموزی به سربازان میهن که آینده سازان ایران اسلامی می باشند بسیار حائز اهمیت است.

لذا بایستی با نگاه خاص به این وظیفه مقدس معلمی نگریست و با توجه به تعهد و تخصص شما عزیزان و با عنایت به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر بهبود مستمر فرایند سربازی و در راستای توانمند سازی جوانان در دوره خدمت و کمک به اقتصاد مقاومتی، بدین وسیله از تلاش مجدانه شما در پیاده سازی و اجرایی نمودن فرامین صادره جهت مهارت آموزی کارکنان وظیفه تقدیر و تشکر به عمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فرمانده سپاه قم از جهاددانشگاهی به منظور اجرای طرح «سرباز ماهر»

تقدیر فرمانده سپاه قم از جهاددانشگاهی به منظور اجرای طرح «سرباز ماهر»