مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-05بين الملل

افسر نیروی ذخیره: اسراییلی ها از بحث واقعی درباره قدرت ارتش فراری اند


افسر ارتش ذخیره رژیم صهیونیستی در مقاله ای مفصل در روزنامه یدیعوت آحارونوت نسبت به عقب گرد قدرت ارتش این رژیم و آمادگی آن برای ورود به جنگ و پیروزی در آن هشدار داد.

- افسر ارتش ذخیره رژیم صهیونیستی در مقاله ای مفصل در روزنامه یدیعوت آحارونوت نسبت به عقب گرد قدرت ارتش این رژیم و آمادگی آن برای ورود به جنگ و پیروزی در آن هشدار داد.

به گزار ایسنا، عوفر شیلح، عضو سابق کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از حزب آینده هست و افسر ارتش ذخیره در مقاله ای مفصل در روزنامه یدیعوت آحارونوت نسبت به عقب گرد قدرت ارتش این رژیم و آمادگی آن برای ورود به جنگ و پیروزی در آن هشدار داد.

او خواستار نگاه انداختن مستقیم به آینه و تصحیح اشتباهات و عیوب و حل و فصل نقاط عمیق ضعف در موسسه نظامی شد.

این نماینده سابق که پستی رهبری در کمیته خارجه و امنیت در کنست داشت، اشاره کرد، زمانی که از افسران عالی رتبه ارتش اسراییل از کاری یا کوتاهی در ارتش سوال می شود، آنها فورا یادآوری می کنند که این موسسه از احترام زیادی در اسراییل برخوردار است.

او اضافه کرد، این عملا صحیح است در هر نظرسنجی وقتی از مردم درباره میزان اعتمادشان به موسسات مختلف پرسیده می شود ارتش در صدر قرار می گیرد یعنی قبل از رییس دولت، سیستم قضایی، قبل از دولت، کنست و رسانه ها.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افسر نیروی ذخیره: اسراییلی ها از بحث واقعی درباره قدرت ارتش فراری اند

افسر نیروی ذخیره: اسراییلی ها از بحث واقعی درباره قدرت ارتش فراری اند