مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-05بين الملل

خانم صدراعظم؛ لنگر ثبات در طوفان بحران ها


آلمان و صدراعظم بعدی آن، آزمون بسیار دشواری را پیش رو دارند چرا که آلمانی ها دوران صدراتِ رهبری بزرگ را تجربه کردند که به مثابه لنگر ثبات در زمان طوفان ها بود.

- یک پژوهشگر مسایل بین الملل گفت: آلمان و صدراعظم بعدی آن، آزمون بسیار دشواری را پیش رو دارند چرا که آلمانی ها دوران صدراتِ رهبری بزرگ را تجربه کردند که به مثابه لنگر ثبات در زمان طوفان ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا اکبرپور، دکتری حقوق بین­ الملل عمومی و پژوهشگر مهمان پژوهشکده مطالعات استراتژیک خاورمیانه در یادداشتی به مناسبت وداع آنگلا مرکل با قدرت با عنوان خانم صدراعظم، لنگرِ ثبات در طوفان بحران ها نوشت: آنگلا مرکل بالاخره بعد از شانزده سال صدارت بر قدرتمندترین اقتصاد اروپا، از قدرت کناره گیری کرد.

بی شک به مانند هر سیاستمدار دیگری که پا به عرصه عمل گذاشته است، نقاط ضعف و قوت بسیاری در کارنامه زمامداری او ثبت شده است.

برخی نظرات او مانند تمایل به روابط فراآتلانتیکی و یا سخت گیری هایش در دوران بحران مالی اروپا و درهم تنیدگی اقتصاد آلمان با چین موجب شده است که در برخی از کشورها مورد انتقاد قرار گیرد و یا حتی منفور باشد اما موضوعی که بلاشک همگان به آن اذعان دارند تاثیرگذاری بی همتای او بر آلمان و اروپای آغاز قرن بیست و یکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانم صدراعظم؛ لنگر ثبات در طوفان بحران ها

خانم صدراعظم؛ لنگر ثبات در طوفان بحران ها