مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-05سياسي

گسترش فرهنگ غدیر کلید حل مشکلات عصر حاضر است


دبیر کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان، تامین نیازهای ضروری جوامع انسانی از طریق گسترش فرهنگ غدیر را کلید حل مشکلات عصر حاضر دانست.

- با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر با انگیزه معرفی فرهنگ نورانی غدیر و مصحف شریف نهج البلاغه، کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه در جهان برگزار می کند، افزود: این کنگره با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه، استانداری، دانشگاه ها، مراکز علمی، فرهنگی و غیره در استان مازندران برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از اندیشمندان، صاحبنظران ومحققان برای مشارکت در این حرکت علمی اظهار داشت: آشنایی با فرهنگ غدیر به عنوان الگوی حکومتی برای جوامع انسانی، آشنایی با نهج البلاغه به عنوان گنجینه بیکران معارف اسلامی و گشوده افق های جدید با بهره گیری از سرچشمه های غدیر و نهج البلاغه از جمله اهداف کنگره است.

وی با تاکید براینکه تأمین نیازهای ضروری جوامع انسانی از طریق گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه به عنوان کلید حل مشکلات عصر حاضر از آن به عنوان دیگر اهداف کنگره بیان کرد و گفت: مقابله علمی با بحران های مختلف فردی و اجتماعی حاکم بر جوامع انسانی از منظر نهج البلاغه و گسترش فرهنگی غدیر و ترویج نهج البلاغه خوانی در جهان از دیگر اهداف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ غدیر کلید حل مشکلات عصر حاضر است

گسترش فرهنگ غدیر کلید حل مشکلات عصر حاضر است