مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-05ورزشي

لباس هایی که زندگی معلولان را آسان می کند


آیا تا به حال سعی کرده اید زیپ لباس را با یک دست بالا بکشید یا دکمه پیراهن را با یک دست ببندید و یا در حالی که نشسته اید شلوار جین بپوشید؟ - تکنو اکسپلور می نویسد آیا فردی مبتلا به اختلال طیف اوتیسم را می شناسید که نمی تواند پارچه های خاصی را در برابر پوست خود تحمل کند؟ اگر سایز پاهای شما متفاوت است یا فقط یک پا دارید، چگونه کفش می خرید؟ لباس های تطبیقی که به ویژه برای افراد دارای معلولیت طراحی شده و می تواند به معنای ایجاد زیپی روی کفش باشد که با یک دست باز و بسته شود، جایگزینی برای دکمه ها با بست مغناطیسی یا طراحی لباس و کفشی باشند تا بتوانید در حالت نشسته لباس بپوشید.

کلید لباس های تطبیقی پاسخگویی به مجموعه وسیعی از نیازهایی است که مصرف کنندگان مختلف دارد و در عین حال سبک و مد روز را حفظ می کند.

به تازگی برندهای مد شروع به ارائه لباس های مد روز با سبک های جدید کرده که ترکیبی از مد و فناوری برای افراد دارای معلولیت های مختلف است.

در اینجا پنج شیوه مختلف مد برای نزدیک شدن به لباس های تطبیقی ذکر شده است: آهنربا به جای دکمه آندر آرمور یک شرکت آمریکایی تجهیزات ورزشی است که کفش، لباس ورزشی و لباس های روزمره تولید می کند.

این مجموعه یکی از اولین شرکت هایی بود که از زیپ مغناطیسی در لباس استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس هایی که زندگی معلولان را آسان می کند

لباس هایی که زندگی معلولان را آسان می کند