مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-05سياسي

400 امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر استان بوشهر عضویت دارند


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: 400 امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر استان بوشهر عضویت دارند.

- ، غلامرضا حاجیانی صبح یکشنبه در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر 18 پایگاه امدادی داریم که در 10 شهرستان مشغول به خدمات رسانی به هم استانی ها و هم میهنان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر 10 پایگاه جاده ای، پنج پایگاه دریایی، یک پایگاه کوهستان، یک پایگاه سگ های زنده یاب و آنست و یک پایگاه امداد هوایی داریم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر داوطلبان را بازوهای هلال احمر دانست و اضافه کرد: هم اکنون 400 امدادگر داوطلب فعال داریم که در سطح پایگاه استان و مرکز Eoc با جمعیت هلال به صورت مستمر همکاری دارند.

وی تصریح کرد: داوطلبان همواره یاریگر ما بودند و در بحث واکسیناسیون که در حال جریان است در بوشهر و دشتستان مراکز واکسیناسیون فعالیت دارد.

گسترش خانه های هلال حاجیانی افزود: همچنین در زمان پایش مسافرین ورودی به استان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و طرح آمران سلامت این داوطلبان بودند که همواره با پوشیدن کاور هلال احمر خدمات رسانی می کردند.

وی افتتاح خانه های هلال و حضور داوطلبین در خانه های هلال در روستاها بخش ها و شهرها را مهم دانست و گفت: اولین کسی که به انسان در حوادث کمک می کند اطرافیان وی هستند که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر استان بوشهر عضویت دارند

400 امدادگر داوطلب فعال در هلال احمر استان بوشهر عضویت دارند