مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-05اقتصادي

بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم


نایب رییس شورای اسلامی شهر قم از ادامه اجرای طرح نهضت ساخت پارکینگ در شهر قم خبر داد و گفت: این مهم در برنامه های سال 1400 مورد توجه است و سال آینده نیز ادامه خواهد یافت.

- ، محمود مسگری با اشاره به اهمیت توسعه پارکینگ در شهر قم، گفت: شورای اسلامی شهر در موضوع ساخت پارکینگ مصوبه ای داشته که درآمدهایی که از حذف پارکینگ و یا تخلف هایی که در کمیسیون ماده 100 در موضوع پارکینگ ها بوده در حسابی مسدود شود و تنها در حوزه ساخت پارکینگ های عمومی استفاده شود.

به گفته وی، در حال حاضر نیز نقاطی شناسایی شده و سیاست شورای اسلامی شهر این است که نقاطی در هسته مرکزی شهر شناسایی و با رویکردهای سرمایه گذاری از سرمایه بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ استفاده شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اینکه باید مشوق هایی برای بخش خصوصی در ساخت پارکینگ در نظر گرفته شود و اعتباری که در اختیار شهرداری بوده در بخش تملک استفاده شود ابراز کرد: باید به دنبال ساخت پارکینگ های مدرن باشیم و از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده شود.

مسگری تصریح کرد: شورای اسلامی شهر ساخت پارکینگ را در سال 1400 در برنامه خود قرار داده و برای سال آینده نیز قطعاً نهضت ساخت پارکینگ دنبال می شود تا به مرحله خوبی از ساخت پارکینگ برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم

بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ در هسته مرکزی شهر قم