مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-05اقتصادي

خطوط تفکیک انتقال آب در اردبیل به بهره برداری می رسد


مدیرکل امور عشایری استان اردبیل گفت: با هدف آبرسانی به قشلاقات استان اردبیل ظرف دو ماه آینده خط تفکیک انتقال آج اشمه به بهره برداری می رسد.

- ، معرفت آذری پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های عشایری در دست اجرا اظهار کرد: مجموعه خط تفکیک انتقال آج اشمه 400 لیتر در ثانیه آب برای مصرف شرب، کشاورزی و دامی را تصفیه و در اختیار عشایر قرار می داد که 50 لیتر شرب و 350 لیتر کشاورزی بود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خط شرب این مجموعه مشترک بود و همواره با مشکل مواجه بودیم، در سال 98 با پیگیری مسئولان خط انتقال تفکیک شد که با این اقدام میزان آب شرب از 50 لیتر به 120 لیتر افزایش می یابد.

مدیرکل امور عشایری استان اردبیل با اشاره به اینکه با تکمیل و بهره برداری از این پروژه به 220 قشلاق آبرسانی انجام دهیم، تصریح کرد: در حال حاضر پروژه تفکیک انتقال آج اشمه بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با استقرار پمپ ها در دو ماه آینده شاهد بهره برداری و افتتاح این مجموعه خواهیم بود.

آذری طول خط انتقال این پروژه را 10 کیلومتر اعلام کرد و گفت: بیش از 23 میلیارد تومان برای این پروژه از سوی دولت اعتبار اختصاص یافته است که در صورت اتمام این خط انتقال با اتصال به مخزن یک هزار و 500 مترمکعبی آب را وارد تصفیه خانه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطوط تفکیک انتقال آب در اردبیل به بهره برداری می رسد

خطوط تفکیک انتقال آب در اردبیل به بهره برداری می رسد