مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-05اقتصادي

افزایش 7 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از ثبت بیش از 25 میلیون و 634 تردد وسایل نقلیه از اول امسال تاکنون در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از ثبت بیش از 25 میلیون و 634 تردد وسایل نقلیه از اول امسال تاکنون در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

نورالله دلخواه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از اول امسال تاکنون بیش از 25 میلیون و 634 تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در محورهای مواصلاتی استان ایلام به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به محورهای مواصلاتی که بیشترین و کمترین تردد در آن ها به ثبت رسیده گفت: محور ایوان –ایلام با بیش از 1 میلیون و 261 هزار و محور بدره – ایلام با بیش از 1 میلیون و 150 هزار تردد، دارای بیشترین میزان تردد وسایل نقلیه در این بازه زمانی بوده اند.

دلخواه افزود: بر اساس نتایج استخراج شده از سامانه های ترددشمار سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محورهای مواصلاتی استان 2 میلیون و 886 هزار است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16درصد افزایش را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: بیش از 107 دستگاه دوربین ثبت تخلف و تردد شمار و همچنین سه تابلو متغییر در محورهای مواصلاتی استان ایلام فعال است و سامانه و تلفن گویای 141 به صورت شبانه روزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 7 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام

افزایش 7 درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی ایلام