مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-05ورزشي

دومین مدال نقره مسابقات پارآسیایی جوانان بحرین بر گردن ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی


رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره ملی پوش استان در رقابتهای پارآسیایی جوانان 2021 بحرین در ماده پرتاب دیسک خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب مقام دوم و مدال نقره ملی پوش استان در رقابتهای پارآسیایی جوانان 2021 بحرین در ماده پرتاب دیسک خبر داد.

اسمــاعــیل عبــاسی گفت: در جریان مسابقات پرتاب دیسک بازی های پاراآسیایی جوانان 2021 بحرین، حمید رضاپیاره عضو تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان کشور از استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از امیر حسین علی از کشورمان به مقام دوم و مدال نقره دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، وی افزود: در چهارمین روز مسابقات دوومیدانی پاراسیایی 2021 بحرین و در ماده ماده دیسک امیر حسین علی پور با ثبت رکورد 34 متر و 95 سانتی متر به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یافت.

در این ماده و در کلاس ب 3 حمید رضا پیاره عضو تیم ملی از استان کهگیلویه و بویراحمد با ثبت رکورد 33 متر و 4 سانتی متر به مقام دوم و مدال نقره پرتاب دیسک دست یافت .

گفتنی است که حمید رضاپیاره در ماده پرتاب وزنه کلاس ب 3 مسابقات دوومیدانی پارآسیایی با پرتابی به طول هشت متر و 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مدال نقره مسابقات پارآسیایی جوانان بحرین بر گردن ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی

دومین مدال نقره مسابقات پارآسیایی جوانان بحرین بر گردن ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی