مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-05اجتماعي

آیا خواب کودکان قابل تنظیم است؟ / برنامه هایی برای بچه های بدخواب


خیلی از مادرها در طول دوران رشد فرزندانشان مدام شکایت دارند که بچه ها بدخواب هستند ، دیر به رختخواب می روند و دیر از خواب بیدار می شوند، درصورتیکه خواب بچه ها هم چون خیلی مسائل دیگر توسط مادرها قابل مدیریت است.

- گروه خانواده: با اغلب مادرها که این روزها صحبت می کنیم، از آنها با گله و شکایت می شنویم که بچه ها به خوابشان اهمیت نمی دهند، چه بچه های مدرسه ای که این روزها در منازل بیشتر آنلاین آموزش می بینند و صبح ها با خواب آلودگی پای درس می نشینند و چه بچه های کوچکتر که به بنشینند یا بازی کنند و از آن سمت هم تا ظهر به خواب بروند.

اگر شما هم از آن دسته مادرهایی هستید که فرزندشان دچار مشکل به خواب رفتن است و به دنبال راهکاری برای رفع آن هستید، این گزارش را دنبال کنید: 1-تنظیم خواب متناسب با سن و سال فرزند شما مادران باید آگاه باشند که بچه ها در هر سنی نیاز به یک زمان مشخص و متفاوت خواب در طول روز و شب دارند و این خواب به طور کامل با سلامتی آنها در ارتباط است.

به طور مثال نوزادان می بایست شش ـ هفت مرتبه در طول روز بخوابند و مجموعا نزدیک به شانزده تا هجده ساعت در طول شبانه روز خواب داشته باشند.

اما همین نوزاد وقتی یک ساله می شود چرخه خوابش در طول روز به یک تا دو مرتبه که آن هم دو ـ سه ساعت می شود، تقسیم شده و خواب شب نیز تا یازده ساعت مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا خواب کودکان قابل تنظیم است؟ / برنامه هایی برای بچه های بدخواب

آیا خواب کودکان قابل تنظیم است؟ / برنامه هایی برای بچه های بدخواب