مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-05اجتماعي

در اصفهان می شود زنده ماند، اما نمی توان زندگی کرد


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از افزایش 45 درصدی روزهای آلوده در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: همیشه به مسئولان می گویم آیا می خواهید مردم در اصفهان زنده بمانند یا در این شهر زندگی کنند؟! اگر پاسخ این است که مردم زنده بمانند، - ایسنا/اصفهان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از افزایش 45 درصدی روزهای آلوده در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: همیشه به مسئولان می گویم آیا می خواهید مردم در اصفهان زنده بمانند یا در این شهر زندگی کنند؟! اگر پاسخ این است که مردم زنده بمانند، بله امکان دارد، اما در این شهر نمی توان زندگی کرد.

ایرج حشمتی در بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که امروز (یکشنبه_14 آذرماه) برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان ملل طی مطالعاتی که انجام شده، مشکلات زیست محیطی ایران را در پنج بخش دسته بندی کرده که شامل آب، آلودگی هوا، تخریب خاک، مصرف بی رویه انرژی و انقراض تنوع زیستی است، اظهار کرد: اصلی ترین مشکل در استان اصفهان آب، آلودگی هوا و تخریب خاک است که تبعات آن را به عینه مشاهده می کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه حرکت در مسیر توسعه پایدار، الزامات و شروطی دارد، گفت: در این راستا فعالیت ها باید جنبه اقتصادی داشته باشد، منجر به تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اصفهان می شود زنده ماند، اما نمی توان زندگی کرد

در اصفهان می شود زنده ماند، اما نمی توان زندگی کرد