مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-05بين الملل

هشدار الفتح به گروه های عراقی درباره توقف خروج اشغالگران آمریکایی


ائتلاف الفتح عراق به رهبری هادی العامری به گروه های سیاسی در این کشور درباره توقف خروج اشغالگران از خاک عراق هشدار داد و تاکید کرد که این مساله عامل بازگشت به خانه اول خواهد بود.

- ائتلاف الفتح عراق به رهبری هادی العامری به گروه های سیاسی در این کشور درباره توقف خروج اشغالگران از خاک عراق هشدار داد و تاکید کرد که این مساله عامل بازگشت به خانه اول خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد الموسوی، عضو ائتلاف فتح عراق در گفتگو با سایت المعلومه اظهار کرد: زمان باقی مانده برای اجرای توافقنامه عراق و آمریکا درباره خروج نیروهای بیگانه از کشور تنها 30 روز است و تاکنون هیچ نشانه ای از آن دیده نشده است.

الموسوی گفت: با وجود اظهارات رسانه ای، تا این لحظه در پایگاه هایی که نیروهای آمریکایی در اختیار دارند، هیچگونه عملیات آمادگی و مقدمات خروج آغاز نشده و عملا این پایگاه ها طبق حکم پارلمان و توافق اعلام شده میان الکاظمی (نخست وزیر عراق) و بایدن (رییس جمهور آمریکا)، به مسؤولان عراقی تحویل داده نشده اند.

این عضو ائتلاف فتح عراق افزود: آنچه به نیروهای عراقی تحویل داده شده، خودروهای زرهی، تجهیزات و بقایای خودروهایی هستند که نمی توانند تجهیزاتی برای یک ارتش نظامی باشند و این نشان می دهد که آمریکا سعی دارد افکار عمومی جهان را اینگونه فریب دهد که تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار الفتح به گروه های عراقی درباره توقف خروج اشغالگران آمریکایی

هشدار الفتح به گروه های عراقی درباره توقف خروج اشغالگران آمریکایی