مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:502021-12-04اقتصادي

توسعه صنعتی در محور عقدا - مهریز ممنوع است/مجوزهای صادره را متوقف می کنیم


استاندار یزد با تاکید بر ضرورت بازنگری سند آمایش استان، در خصوص توسعه صنایع استان اظهار کرد: از محور عقدا تا مهریز قرمز است و بارگذاری هرگونه صنعتی در این پهنه، - ایسنا/یزد استاندار یزد با تاکید بر ضرورت بازنگری سند آمایش استان، در خصوص توسعه صنایع استان اظهار کرد: از محور عقدا تا مهریز قرمز است و بارگذاری هرگونه صنعتی در این پهنه، ممنوع است لذا در صورت عملیاتی شدن مجوزهای صادره نیز آنها را متوقف می کنیم.

مهران فاطمی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با محوریت بررسی سند آمایش و برخی از مسائل کلان استان برگزار شد، با بیان اینکه سند آمایش نقشه راه استان است و تمام فعالیت ها باید بر این سند مبتنی باشد، گفت: بازنگری باید در سه سطح انجام شود تا مردم و نخبگان در وهله اول آن را در برش شهرستانی بررسی کنند و در سطح دانشگاهی با محوریت دانشگاه یزد، جمع بندی شهرستانی و نخبگانی شود.

وی افزود: باید کمیته ای در مرحله آخر آن را بررسی کند و جمع بندی نهایی را انجام دهیم و این پروسه باید بسیار سریع انجام شود.

فاطمی با بیان اینکه در خصوص اقدام ملی مسکن بررسی ها و شناسایی پهنه ها انجام شده است، گفت: از محور عقدا تا مهریز قرمز است و بارگذاری هر گونه صنعتی ممنوع است و مرجع تشخیص هم محیط زیست است و مجوزهای صادر شده هم که عملیاتی در آن انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنعتی در محور عقدا - مهریز ممنوع است/مجوزهای صادره را متوقف می کنیم

توسعه صنعتی در محور عقدا - مهریز ممنوع است/مجوزهای صادره را متوقف می کنیم