مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-04اقتصادي

141 روستای استان مرکزی با تانکرهای سیار آبرسانی شدند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از اعزام تانکرهای آبرسان سیار به 141 روستای استان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه خبر داد.

- یوسف عرفانی نسب در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه به 141 روستای استان تانکرهای آبرسان سیار اعزام شده است اظهار داشت: آبرسانی سیار به این تعداد روستا به دلایل مختلف از جمله مشکلات کمی و کیفی آب، سوختگی پمپ و حوادث دیگر انجام شده است.

وی مجموع سرویس های تانکر آبرسانی سیار اعزام شده به روستاها را بیش از 4 هزار سرویس عنوان کرد و افزود: برای برخی از این روستا ها فقط یک سرویس آبرسانی اعزام شده و برای 61 روستا تا 5 سرویس تانکرهای سیار اعزام شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از برنامه ریزی مدون و برگزاری جلسات مستمر ستاد پایش تنش آبی شرکت با حضور اعضاء ستاد و مدیران امور آبفا شهرستان ها طی سال جاری خبر  داد و بیان داشت: در جلسات منظم  وضعیت تک تک روستاهای دارای تنش آبی استان  مطرح و برای آن راهکارهای مختلف از جمله آبرسانی سیار ، حفر چاه جدید ، اجاره چاه های کشاورزی ، انجام عملیات  مختلف عمرانی و .

مطرح و انجام شده است.

عرفانی نسب شهر تفرش را تنها شهر دارای تنش آبی در استان مرکزی در سال جاری برشمرد و تاکید کرد: برای حل کمبود آب شهر تفرش کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

141 روستای استان مرکزی با تانکرهای سیار آبرسانی شدند

141 روستای استان مرکزی با تانکرهای سیار آبرسانی شدند