مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-04اقتصادي

جریمه 892 میلیون ریالی برای قاچاق پوشاک در فردوس


مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: متهم به قاچاق پوشاک در شهرستان فردوس علاوه بر ضبط کالای کشف شده، به پرداخت مبلغ 892 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

- حسین حسن پور افزود: براساس گزارش ماموران پاسگاه باغستان فردوس مبنی بر اینکه در بازرسی صورت گرفته از یک دستگاه کامیون مقدار 431 کیلوگرم پوشاک قاچاق کشف شد، موضوع در شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی، وی گفت: از آنجا که طبق مقررات حاکم، خرید و فروش و حمل کالای مجاز مشروط بدون داشتن اسناد گمرکی، تخلف است لذا شعبه پس از احضار متهم و رسیدگی های قانونی و احراز وقوع تخلف براساس مدارک و مستندات موجود در پرونده، او را به استناد بند ب ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت مبلغ 892 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی اظهار کرد: جریمه کالاهای قاچاق که طی استعلام از گمرک مجاز مشروط اعلام می شود، براساس بند ب ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک تا سه برابر ارزش کالا است.

وی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی، قاچاق کالا و سایر تخلفات صنفی، موضوع را حضوری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 892 میلیون ریالی برای قاچاق پوشاک در فردوس

جریمه 892 میلیون ریالی برای قاچاق پوشاک در فردوس