مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-04بين الملل

بلینکن نسبت به تبعات وحشتناک حمله چین به تایوان هشدار داد


وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه هرگونه اقدام چین برای حمله به تایوان ممکن است تبعات وحشتناکی در پی داشته باشد، به رهبران چینی توصیه کرد تا درباره عدم مشارکت در یک بحران در سراسر تنگه تایوان با دقت فکر کنند.

- بلینکن نسبت به "تبعات وحشتناک" حمله چین به تایوان هشدار داد وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه هرگونه اقدام چین برای حمله به تایوان ممکن است "تبعات وحشتناکی" در پی داشته باشد، به رهبران چینی توصیه کرد تا درباره "عدم مشارکت در یک بحران" در سراسر تنگه تایوان با دقت فکر کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا جمعه در کنفرانس رویترز بعدی (Reuters Next) گفت، چین برای تغییر وضعیت کنونی تایوان خودگردان که آن را از اراضی خود میداند، تلاش کرده است و ایالات متحده عمیقا متعهد است تا اطمینان یابد این جزیره از ابزارهای لازم برای دفاع از خود برخوردار است.

بلینکن گفت: اما بار دیگر اینجا تکرار میکنم که امیدوارم رهبران چین درباره این و درباره عدم مشارکت در بحرانی که به اعتقاد من تبعات وحشتناکی برای خیلی از مردم خواهد داشت و به نفع هیچ طرفی نیست، از جمله خود چین، با دقت فکر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن نسبت به تبعات وحشتناک حمله چین به تایوان هشدار داد

بلینکن نسبت به تبعات وحشتناک حمله چین به تایوان هشدار داد