مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 06:052021-12-04اقتصادي

سهم پرداخت بیماران کمیته امداد یزد صفر شد


معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان یزد گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد در گذشته 10 درصد هزینه بستری را پرداخت می کردند ولی خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تمام هزینه های بستری آنان رایگان شد.

- علی رادمان با بیان این که توجه به وضعیت سلامت خانوار تحت حمایت از جمله فعالیت های عملکردی این نهاد محسوب می شود، گفت: مددجویان تحت حمایت این نهاد در گذشته 10 درصد هزینه بستری را پرداخت می کردند، خوشبختانه با پیگیری های انجام شده تمامی هزینه های بستری آنان رایگان شد.

وی افزود: با توجه به مصوبه هیات وزیران با پیگیری و هماهنگی های انجام شده با بیمارستان های دولتی در سطح استان مقرر شد 95 درصد هزینه بیماران اورژانسی و بستری تحت حمایت کمیته امداد با رعایت نظام ارجاع توسط بیمه سلامت و 5 درصد سهم بیمار از محل طرح تحول سلامت پرداخت شود.

معاون کمیته امداد استان یادآور شد: طی شش ماهه نخست سال جاری 42 هزار مددجوی تحت حمایت از خدمات این نهاد در قالب بیماران صعب العلاج و بیمه مکمل، تغذیه کودکان کمتر از پنج سال مبتلابه سوءتغذیه و امنیت غذایی مادران باردار و شیرده و همچنین حق بیمه تأمین اجتماعی برخوردار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، رادمان تصریح کرد: در این مدت دو میلیارد و 210 میلیون تومان برای بیمه مکمل، تغذیه کودکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم پرداخت بیماران کمیته امداد یزد صفر شد

سهم پرداخت بیماران کمیته امداد یزد صفر شد