مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 15:052021-12-03ورزشي

مربی فوتسال سپاهان: اگر تجربه داشتیم می توانستیم برنده بازی شویم


بازیکنان تیم ما امروز خیلی دویدند و کمبودها را با دوندگی جبران کردیم، اگر تجربه لازم را داشتیم می توانستیم در ضدحملات برنده بازی شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، احمد باغبانباشی سرمربی تیم فوتسال سپاهان بعد از کسب تساوی در لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوب و فیزیکی بود، می دانستیم بازی سختی داریم؛ بازیکنان ما جوان هستند و کراپ ملی پوشان زیادی دارد؛ توان بازیکنان ما بالا است، اکثر بازیکنان ما جوان هستند و بازیکنان تلاش کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما امروز خیلی دویدند و کمبودها را با دوندگی جبران کردیم، اگر تجربه لازم را داشتیم می توانستیم در ضدحملات برنده بازی شویم؛  تیم ما تازه شکل گرفته و نفرات کمی داریم اما به آینده امیدوار هستیم.

باغبانباشی تصریح کرد: امیدوارم در نیم فصل نفراتی را به تیم اضافه کنیم و به تیم انرژی دهیم و در نیم فصل دوم که بازی ها بسیار سخت است، امتیازات بهتری بگیریم و به خواسته هایمان برسیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان در مورد داوری گفت: داوری روز خوبی نداشت، در هفته های گذشته در مورد داوری صحبت نکردیم اما داوری این هفته اشتباهات بدی داشت، نباید به واسطه داوری تلاش جوانان از دست برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی فوتسال سپاهان: اگر تجربه داشتیم می توانستیم برنده بازی شویم

مربی فوتسال سپاهان: اگر تجربه داشتیم می توانستیم برنده بازی شویم