مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-03سياسي

اشتباهات گذشته در مذاکرات برجام نباید تکرار شود


امام جمعه رشت با تأکید بر هوشمندی وزارت امور خارجه ایران، گفت: نباید اشتباهات گذشته در مذاکرات برجام تکرار شود.

- رشت- امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم هوشمندی وزارت امور خارجه ایران، گفت: نباید اشتباهات گذشته در مذاکرات برجام تکرار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در مصلای امام خمینی با اشاره به در پیش بودن 16 آذر ماه روز دانشجو، اظهار کرد: 16 آذر سال 1332 حرکتی بر مبنای اصول و آرمان های اسلامی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه دانشگاه در طول یک قرن گذشته همیشه شاهد حرکت های خوب و تأثیرگذار در جامعه بوده است، افزود: دانشگاه های ایران در مسیر آرمان های انقلاب حرکت می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مطالبه گر بودن دانشجویان، اضافه کرد: مطالبات و جنبش های دانشجویی در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه عرصه های جامعه تأثیرگذار بوده اند.

آیت الله فلاحتی در ادامه به انتصاب جدید در استان گیلان اشاره و با بیان اینکه با فراهم کردن جذب سرمایه گذار در استان بخشی از مشکلات اشتغال حل می شود، تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران باید در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین تأکید کرد: باید از ویرانگری های فرهنگی که توسط برخی از سرمایه گذاران در استان گیلان ایجاد شده جلوگیری کنیم موضوعی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهات گذشته در مذاکرات برجام نباید تکرار شود

اشتباهات گذشته در مذاکرات برجام نباید تکرار شود