مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-03بين الملل

اوکراین و آمریکا بر روی بسته بازدارندگی علیه روسیه کار می کنند


وزیر خارجه اوکراین گفت، این کشور و آمریکا بر روی ایجاد و توسعه یک بسته بازدارنده علیه روسیه شامل وضع تحریم های اقتصادی علیه این کشور کار می کنند.

- اوکراین و آمریکا بر روی "بسته بازدارندگی" علیه روسیه کار می کنند وزیر خارجه اوکراین گفت، این کشور و آمریکا بر روی ایجاد و توسعه یک بسته بازدارنده علیه روسیه شامل وضع تحریم های اقتصادی علیه این کشور کار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، دیمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین در توییتی پس از نشست با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی اش در بیست و هشتمین اجلاس سازمان امنیت و همکاری اروپا در سوئد نوشت: ما از نزدیک با هم برای ایجاد یک بسته جامع بازدارنده از جمله وضع تحریم های اقتصادی شدید علیه روسیه به منظور متوقف کردن این کشور از انجام اقدامات تحریک آمیز و خصمانه همکاری داریم.

وی افزود: ما بر تضمین همکاری استراتژیک آمریکا و اوکراین تاکید داریم.

اظهارات وزیر خارجه اوکراین پس از آن مطرح شد که مقام ارشد ناتو روز سه شنبه اعلام کرد که روسیه در صورت استفاده از زور علیه اوکراین با پیامدهای جدی روبرو می شود.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در نشست خبری پس از نخستین روز از کنفرانس وزرای خارجی کشورهای عضو این ائتلاف نظامی گفت: از روسیه می خواهیم تا شفاف باشد، از تنش ها بک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین و آمریکا بر روی بسته بازدارندگی علیه روسیه کار می کنند

اوکراین و آمریکا بر روی بسته بازدارندگی علیه روسیه کار می کنند