مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-03سياسي

اختصاص 24 هزار واحد مسکن به اهالی رسانه


تعداد 24 هزار مسکن در تفاهم نامه با وزارت مسکن و شهرسازی به اهالی رسانه اختصاص یافته است.

- ، محمدمهدی اسماعیلی صبح جمعه در نشست با اصحاب رسانه استان همدان با بیان اینکه در استانی با قدمت و سابقه فرهنگی، تاریخی همچون همدان رسانه ها به بلوغ و پختگی رسیده اند، مطرح کرد: در فصل تدوین لایحه بودجه سال 1401 قرار گرفته ایم و شعار دولت خدمتگذار این است که ریل توسعه کشور را در بخش های مختلف جابجا کند.

وی ادامه داد: ما با مشکلاتی در کشور روبه رو هستیم که دولت به دنبال رفع آن است و در این مسیر، در آینده نزدیک سند تحول حکمرانی در جمهوری اسلامی رونمایی خواهد شد که سند بسیار مهمی به شمار می رود و بر اساس آن، تمام برنامه ها و اقدامات در برنامه هفتم توسعه به اسناد بالادستی تبدیل خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه صحبت های خود با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم از شیوه های به روز، عقلانی، علمی و منطقی برای رفع مشکلات استفاده خواهد شد، گفت: فرهنگ مقدم بر تمام حوزه هاست و تلاش ما این است که فرهنگ را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم و گام های بلندی را در این مسیر برداریم.

اسماعیلی با بیان اینکه دولت سیزدهم از افراد توانمند همدانی در رأس امور برخوردار است، تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان همدان تا پایان سال، مصوبات خوبی را شاهد خواهیم بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 24 هزار واحد مسکن به اهالی رسانه

اختصاص 24 هزار واحد مسکن به اهالی رسانه