مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-03اجتماعي

همه محورهای گلستان باز است/ لزوم به همراه داشتن زنجیرچرخ


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تأکید بر به همراه داشتن زنجیرچرخ برای عبور از محورهای استان گفت: همه محورهای گلستان باز است.

- اظهار کرد: از روز گذشته (پنج شنبه) شاهد بارش باران در سطح جاده های استان بودیم و ریزش برف هم از عصر آغاز شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده گلستان افزود: بارش برف از سمت غرب آغاز و در ابتدا درازنو، توسکستان، ارتفاعات محمد آباد علی آباد کتول، افراتخته و سپس خوش ییلاق شاهد ریزش برف بود.

به گفته وی در منطقه چهارباغ 25 سانتی متر بارش برف اتفاق افتاد که بلافاصله نیروها به محل اعزام شده و عملیات برف روبی انجام شد.

بیکی بیان کرد: در حال حاضر تمام محورهای گلستان باز بوده و تردد در آنها برقرار است ولی حفظ ایمنی الزامی است و رانندگان باید زنجیر چرخ، آذوقه و لباس گرم به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده گلستان تأکید کرد: هم استانی ها تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت لزوم حتماً از سلامت خودرو مطمئن باشند.

وی از فعالیت 30 اکیپ در سطح جاده ها خبرداد و افزود: این اکیپ ها در 23 راهدارخانه ثابت، سیار و ادارات شهرستانی استان مستقر بوده و یا در حال راهداری و در صورت لزوم برف روبی و نمک پاشی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه محورهای گلستان باز است/ لزوم به همراه داشتن زنجیرچرخ

همه محورهای گلستان باز است/ لزوم به همراه داشتن زنجیرچرخ