مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-02اقتصادي

ساخت سه هزار و 100 مسکن برای جامعه هدف بهزیستی در خراسان جنوبی


سه هزار و 100 مسکن برای جامعه هدف بهزیستی در خراسان جنوبی از ابتدای طرح مسکن ساخته شده که از این تعداد دو هزار و 500 واحد برای معلولان بوده است.

- ، علی عرب نژاد صبح پنج شنبه در نشست خبری اظهار کرد: یکی از رسالت های بهزیستی پیشگیری از معلولیت ها است که این موضوع با آگاه سازی همه اقشار جامعه محقق می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نتوانسته ایم تمام حقوق معلولان را استیفای کنیم، بیان کرد: یکی از اقدامات ما جذب خیرین برای خرید تجهیزات توانبخشی و سایر نیازمندی های مرتبط با معلولان است.

عرب نژاد با بیان اینکه ستاد اجرایی قول و تعهد خرید 100 دستگاه ویلچر را داده که واگذاری 82 ویلچر محقق شده است، گفت: ما در دو مرحله و در هر مرحله یک میلیارد و 700 میلیون تومان از محل منابع استانی نیز جذب کردیم.

نرخ معلولیت در خراسان جنوبی بالا است وی با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی 28 هزار و 101 معلول وجود دارد، (هر فرد امکان داشتن چند معلولیت را نیز دارد) افزود: نرخ شیوع معلولیت در کشور حدود 2.

1 درصد ولی در خراسان جنوبی 3.

6 درصد است و در برخی مؤلفه ها چون معلولیت های ذهنی رتبه اول کشوری را داریم.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در استان 80 درصد معلولیت ها به علت ژنتیکی و 20 درصد بر اثر حوادث گفت: تلاش ما بر این است که با توسعه خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت سه هزار و 100 مسکن برای جامعه هدف بهزیستی در خراسان جنوبی

ساخت سه هزار و 100 مسکن برای جامعه هدف بهزیستی در خراسان جنوبی