مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-02بين الملل

«بنی گانتز» 18 آذر به واشنگتن می رود؛ ایران محور اصلی مذاکرات


در ادامه تلاش های رژیم صهیونیستی برای اخلال در روند مذاکرات «وین»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی 18 آذرماه به واشنگتن می رود تا با مقام های آمریکایی درباره ایران گفت وگو کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالیکه مذاکرات وین برای رفع تحریم ها میان طرف های امضاکننده اعلام کردند که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پنجشنبه هفته آینده (9 دسامبر، 18 آذر ماه) به واشنگتن سفر می کند.

باراک راوید خبرنگار امور دیپلماتیک در وبگاه وللا و اکسیوس از تل آویو در پیامی در صفحه توییتری خود در این خصوص نوشت: بنی گانتز وزیر دفاع (جنگ) اسراییل پنجشنبه هفته آینده برای دیدار با (لوید) آستین وزیر دفاع آمریکا و (آنتونی) بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به واشنگتن سفر خواهد کرد .

این خبرنگار اسراییلی در ادامه در خصوص محور اصلی مذاکرات میان وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و مقام های ارشد آمریکایی نوشت: تمرکز اصلی بر ایران است .

با شروع دور جدید مذاکرات رفع تحریم ها در دولت جدید جمهوری اسلامی ایران از دوشنبه (هشتم آذر ماه و 29 نوامبر)، مقام های ارشد رژیم صهیونیستی لفاظی ها و فضاسازی ها علیه مذاکرات و جمهوری اسلامی ایران را تشدید بخشیده اند و حتی ادعاهای عجیبی را علیه برنامه کاملاً صلح آمیز هسته ای ایران مطرح کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بنی گانتز» 18 آذر به واشنگتن می رود؛ ایران محور اصلی مذاکرات

«بنی گانتز» 18 آذر به واشنگتن می رود؛ ایران محور اصلی مذاکرات