مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-02بين الملل

مقام سابق کاخ سفید: ترامپ نامزد انتخابات نمی شود


«جان کِلی» که در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ رییس کارکنان کاخ سفید بود، گفته است که ترامپ در انتخابات 2024 نامزد نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان کلی که در دولت سابق آمریکا سابقه وزارت امنیت داخلی و سپس رییس کارکنان کاخ سفید را دارد، درباره انتخابات 2024 ریاست جمهوری این کشور اظهارنظر کرد.

اظهارات جان کلی ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا درباره احتمال نامزد شدن یا نشدن به صورت پراکنده در انظار عمومی ظاهر می شود و اشاره می کند که نامزدی دوباره او برای ریاست جمهوری روی میز است، برخی از مقامات و فعالان حزب (جمهوری خواه) شک دارند که او واقعا ماشه را برای نامزدی کاخ سفید در سال 2024 بکشد (واقعا نامزد انتخابات 2024 شود) .

جان کِلی و ترامپ   هیل افزود: ترامپ به رغم شکست در انتخابات 2020 به رییس جمهور بایدن با حدود 7 میلیون رای، ادعای بدون مدرکش مبنی بر اینکه به دلیل تقلب گسترده و تخلفات سیستم رای گیری، پیروزی از او ربوده شده، ادامه داده است .

این رسانه آمریکایی که تمرکزش روی اخبار مربوط به کنگره آمریکا است، در ادامه گزارش خود به نامزدهای احتمالی حزب جمهوری خواه برای انتخابات ریاست جمهوری  2024 اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، سایر رقبای جمهوری خواه احتمالی ریاست جمهوری مانند نیکی هیلی سفیر پیشین ایالات متحده در سازمان ملل،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام سابق کاخ سفید: ترامپ نامزد انتخابات نمی شود

مقام سابق کاخ سفید: ترامپ نامزد انتخابات نمی شود