مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-02بين الملل

رزمایش دریایی مشترک روسیه و مصر؛ ناوگروه روسی در راه اسکندریه


یک ناوگروه روسی از ناوگان دریای سیاه نیروی دریایی این کشور فردا جمعه برای برگزاری رزمایش مشترک هفت روزه با نیروی دریایی مصر وارد بندر اسکندریه در مصر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ناوگان روز پنج شنبه اعلام کرد که یک ناوگروه این ناوگان، روز سوم دسامبر (12 آذر) برای شرکت در رزمایش دریایی مشترک موسوم به پل دوستی وارد بندر اسکندریه در مصر خواهد شد.

  براساس گزارش خبرگزاری تاس، مقاماتی از روسیه پیش از این برای آماده سازی مقدمات این رزمایش وارد قاره شده اند.

  اداره خبری ناوگان دریای سیاه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، این ناوگروه درحال تکمیل کردن حرکت خود به بندر اسکندریه است است تا در رزمایش مشترک با نیروی دریایی مصر در سال 2021 شرکت کند.

  براساس این گزارش، گروه ضربت روسیه شامل ناوچه ادمیرال گریگوریچ با یک باند بالگرد بر روی عرشه، کشتی گشتی دیمیتری روگاچیوف و یدک کش نجات SB-742 در این ناوگروه حضور دارند.

فرماندهی هیات روسی بر عهده دریاسالار ویکتور کوچمازوف فرمانده پایگاه دریایی نووروسیسک در دریای سیاه است که پیش از این وارد بندر اسکندریه شده است.

  براساس گزارش تاس، این رزمایش در شرق مدیترانه برگزار می شود و ناوهای رزمی مصری و روسیه تحت یک مقر فرماندهی مشترک طرحهای تمرینی خنثی کردن حملات دریایی و بازرسی از کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش دریایی مشترک روسیه و مصر؛ ناوگروه روسی در راه اسکندریه

رزمایش دریایی مشترک روسیه و مصر؛ ناوگروه روسی در راه اسکندریه