مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-02سياسي

بسیجی باید به مسائل جامعه و دانشگاه ورود کند


دانشجوی بسیجی باید به مسائل مهم دانشگاه و جامعه ورود کند تا بتواند به حل مشکلات کمک کند.

- ، سید رضا مرتضوی ظهر پنجشنبه در اختتامیه اولین جشنواره دانشجویی مالک اشتر ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: با صدا زدن شهدا و دعوت آنها در جلسه فضای ویژه ای جلسات ما را فرا می گیرد.

وی با اشاره به نقش دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم افزود: وقتی به این فکر کنیم که قله بسیج کجاست و بسیجی را به چه فردی می توان اطلاق کرد آدم شرمنده می شود که ما شاید نتوانیم خاک پای بسیجیان باشیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: اگر بخواهیم نقش خود را در این پهنه بشناسیم با نگاه قرآن به امیر المومنین (ع) این موضوع فرق می کند، اگر ما امیر المومنین (ع) را سر مشق خود قرار دهیم تعریف مجددی باید از بسیج داشته باشیم، بسیج در تاریخ نقش داشته و در هر جای تاریخ این موضوع تبلور داشته است.

بسیج در طول تاریخ تبلور داشته است وی اضافه کرد: هر شخصی بخواهد راه درست را پی بگیرد باید راه امیر المومنین (ع) که همان راه بسیج است را پی بگیرد من هر شخص جای متفاوتی در این مسیر دارد و باید هر فرد خود را جانمایی کند که ببیند در چه جایگاهی است.

مرتضوی تاکید کرد: در واقع غالب بسیج باید به عنوان تفکر شکل بگیرد تا تبلور آن انجام شود، باید ببینیم کجا در دانشگاه با این امر فاصله داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجی باید به مسائل جامعه و دانشگاه ورود کند

بسیجی باید به مسائل جامعه و دانشگاه ورود کند