مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-01بين الملل

تأکید بغداد بر لزوم اجرایی شدن مصوبه پارلمان درباره خروج نیروهای بیگانه


پس از هشدار کمیته هماهنگی گروه های مقاومت عراق، مشاور امنیت ملی این کشور در دیدار با فرمانده هیأت اعزامی ناتو در عراق بر لزوم اجرایی شدن مصوبه پارلمان درباره خروج نیروهای بیگانه از خاک عراق تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های رسمی عراق، بعدازظهر امروز (چهارشنبه)، خبر دادند که قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق با مایکل آنکر فرمانده هیأت اعزامی ناتو در عراق دیدار کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع )، دفتر اطلاع رسانی مشاور امنیت ملی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که دو طرف در این دیدار درباره راه های تقویت همکاری و شراکت راهبردی میان عراق و هیأت اعزامی ناتو به منظور ساخت توانمندی های نیروهای عراقی بحث و تبادل نظر کرده اند.

طبق این بیانیه، مشاور امنیت ملی عراق بر اصرار عراق و دولت این کشور بر لزوم اجرایی شدن مصوبه پارلمان مبنی بر خروج نیروهای رزمی بیگانه از خاک این کشور تا پایان سال جاری در راستای اجرای دستاوردهای گفت و گوی راهبردی با آمریکا تأکید کرده است.

بنابر این گزارش، قاسم الاعرجی در دیدار یادشده بر رد اظهاراتی که در تضاد با مفاد توافق باشند ، تأکید کرده است.

الاعرجی همچنین به فرمانده هیأت اعزامی ناتو گفت که نیروهای عراق تجربه بسیاری به دست آورده اند و قادر به جنگ با داعش هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بغداد بر لزوم اجرایی شدن مصوبه پارلمان درباره خروج نیروهای بیگانه

تأکید بغداد بر لزوم اجرایی شدن مصوبه پارلمان درباره خروج نیروهای بیگانه