مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-01اقتصادي

آغاز تعمیرات اساسی در شرکت پالایش نفت لاوان با اتکای به توان داخلی


عملیات اجرایی اورهال واحد 1300 پالایش نفت لاوان با تکیه بر توان مهندسان و متخصصان این پالایشگاه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در راستای تولید پایدار در پالایشگاه اجرای تعمیرات اساسی مطابق با برنامه از قبل تدوین شده براساس هماهنگی های صورت گرفته با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی و با کسب مجوزهای لازم برای یک بازه 40 روزه برنامه ریزی و از اول آذر ماه امسال شروع شد.

   کیانی معاون مدیر عملیات شرکت پالایش نفت لاوان در تشریح مراحل و جزییات این برنامه کاری اعلام کرد: با وجود تراکم و حجم فوق العاده سنگین کار و گستردگی عرصه ، پرمخاطره بودن عملیات تعمیرات اساسی، سازوکار مناسب و تمهیدات لازم با بهره گیری و استفاده از کلیه امکانات برای این عملیات برنامه ریزی شده است، تا با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای تعمیراتی و رعایت الزامات ایمنی، این پروسه تعمیرات اساسی صورت گیرد.

  وی در ادامه افزود: هدف اصلی از انجام تعمیرات اساسی، آماده سازی واحدهای عملیاتی موردنظر برای ادامه کارکرد مستمر و شبانه روزی طی یک دوره فعالیت بعدی تولید و تأمین فرآورده های نفتی با کیفیت مناسب است.

معاون مدیر عملیات شرکت پالایش نفت لاوان تأکید کرد: باتوجه به دقت و حساسیت عملیات اجرای در تعمیرات اساسی واحد 1300 پالایشگاه نفت لاوان، کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعمیرات اساسی در شرکت پالایش نفت لاوان با اتکای به توان داخلی

آغاز تعمیرات اساسی در شرکت پالایش نفت لاوان با اتکای به توان داخلی