مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-01سياسي

پژوهش ها باید به سمت تولید ثروت سوق داده شود


سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: پژوهش ها باید به سمت تولید ثروت سوق داده شود.

- کاظم دبیر 10 آذر در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد برگزاری هفته پژوهش و فناوری استان با بیان این مطلب افزود: هفته پژوهش هفته مهمی برای استان و کشور است و این هفته باید بهانه ای باشد تا برای کشور ثروت و اندیشه تولید شود.

وی با بیان اینکه باید تولید ثروت حاصل از پژوهش ها برای همه اقشار جامعه باشد، تصریح کرد: باید امتیازات و جوایز انگیزاننده به پژوهشگران برتر داده شود تا برای پژوهش های کاربردی ترغیب شوند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی و جانشین رییس ستاد گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری استان اردبیل هم گفت: جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر استان 17 آذرماه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می شود.

عزیز حبیبی ادامه داد: دو یا سه نفر از بخش دانشگاهی در گروه های علوم پایه، فنی مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان نفر اول و نفر دوم یا شایسته تقدیر، سه نفر از گروه های علوم پزشکی پایه و سه نفر از گروه علوم پزشکی بالینی به عنوان نفر اول تا سوم انتخاب یا تجلیل خواهند شد.

وی افزود: پژوهشگران برتر دستگاه های اجرایی، پژوهشگران مراکز تحقیقات دستگاه های اجرایی، پژوهشگران برتر در بین معلمان، دانش آموزان و دانشجویان یا دانش آموختگان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها باید به سمت تولید ثروت سوق داده شود

پژوهش ها باید به سمت تولید ثروت سوق داده شود