مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-01پزشكي

جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت بین المللی دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت کشوری، ملی و بین المللی شدن را دارد که در این زمینه می توانیم برنامه ریزی کنیم.

- پرویز قزلباش صبح امروز (10 آذرماه) در آیین اختتامیه جشنواره سلامت و رسانه که در سالن بین المللی روزبه برگزار شد، با بیان اینکه ارتباط حوزه سلامت با مردم به واسطه رسانه ها شکل سیستماتیک، علمی و درست تر به خود گرفته است، اظهار کرد: ایده برگزاری جشنواره سلامت و رسانه از دو سال پیش رقم خورد تا ارتباط مردم با دانشگاه به واسطه رسانه ها تداوم یافته و قوی تر از گذشته شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری این جشنواره به تاخیر افتاد و امسال موقعیت مناسبی برای برگزاری این جشنواره محقق شد.

وی با بیان اینکه جشنواره سلامت و رسانه در راستای نگاه تخصصی به حوزه سلامت، ایجاد گفتمان در حوزه سلامت، افزایش سواد مردم در حوزه سلامت و استفاده از دیدگاه تخصصی رسانه ها در حوزه بهداشت برگزار شد، افزود: جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت کشوری، ملی و بین المللی شدن را دارد که در این زمینه می توانیم برنامه ریزی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان اهمیت ویژه ای به رسانه ها قائل هستند، تصریح کرد: رسانه ها در کسب موفقیت، مدیریت و کنترل بیماری کرونا نقش چشمگیری داشته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت بین المللی دارد

جشنواره سلامت و رسانه زنجان ظرفیت بین المللی دارد