مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-01سياسي

شبی که حاج قاسم با بالگرد از بالای سر داعشی ها گذشت/ قصه شجاعت


مستند «360 درجه محاصره» که به روایت فرماندهی شجاعانه شهید حاج قاسم سلیمانی در عملیات نجات مردم آمرلی از چنگال داعش می پردازد، نخستین بار از شبکه یک سیما پخش می شود.

- مستند 360 درجه محاصره که به روایت فرماندهی شجاعانه شهید حاج قاسم سلیمانی در عملیات نجات مردم آمرلی از چنگال داعش می پردازد، نخستین بار از شبکه یک سیما پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در آستانه فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مستند 360 درجه محاصره که به روایت فرماندهی شجاعانه سردار دل ها در عملیات نجات مردم آمرلی از چنگال داعش می پردازد، نخستین بار از شبکه یک سیما پخش می شود.

مستند 360 درجه محاصره ساخته حامد هادیان به زمان حضور داعش در عراق، سقوط موصل و شهرهای شمالی و محاصره شهر آمرلی که ساکنان آن اقلیت ترکمان شیعه عراق هستند، اختصاص دارد که به مدت 80 روز در محاصره کامل و 360 درجه داعش قرار گرفت.

در جریان این محاصره، دسترسی مردم به آب، خوراک و خدمات مخابراتی قطع شد.

سردار سلیمانی در حالی که شهر در محاصره کامل داعش بود، در اقدامی شجاعانه شبانه با بالگرد از بالای سر نیروهای داعش گذشت، خود را به شهر رساند و به سازماندهی نیروهای مدافع شهر پرداخت و با تجدید روحیه مقاومت در بین مردم و نیروها، مانع از سقوط شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبی که حاج قاسم با بالگرد از بالای سر داعشی ها گذشت/ قصه شجاعت

شبی که حاج قاسم با بالگرد از بالای سر داعشی ها گذشت/ قصه شجاعت