مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-01اجتماعي

تا 10 سال آینده باید40 میلیون لیتر آب در بخش کشاورزی اردستان صرفه جویی شود


فرماندار اردستان با بیان اینکه نمی توانیم به نبرد وضعیت اقلیمی شهرستان برویم، گفت: متأسفانه دشت اردستان دچار یک وضعیت بحرانی شده است و بیشتر مناطق آن را موضوع فرونشست تهدید می کند که کشاورزان باید در این زمینه تا 10 سال آینده بیش از 40 میلیون لیتر آب صرفه جویی کنند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان با بیان اینکه نمی توانیم به نبرد وضعیت اقلیمی شهرستان برویم، گفت: متأسفانه دشت اردستان دچار یک وضعیت بحرانی شده است و بیشتر مناطق آن را موضوع فرونشست تهدید می کند که کشاورزان باید در این زمینه تا 10 سال آینده بیش از 40 میلیون لیتر آب صرفه جویی کنند.

حمیدرضا تأملی شامگاه (سه شنبه 9- آذرماه) در نشست خبری، اظهار کرد: مدیریت شهرستان در موضوع آموزش و پرورش یکسری دغدغه و مطالباتی از مدیر آموزش و پرورش دارد که امیدواریم مدیر جدید این اداره با رویکردی این انتظارات را به نتیجه برساند.

وی با اشاره به توهین یکی از پزشکان عمومی بیمارستان زواره به مردم شهرستان، افزود: ضمن اینکه این اتفاق زشت را محکوم می کنیم، اما با پیگیری های انجام شده و تأکیدی که داریم باید برخورد محکمی با این شخص انجام شود و پرونده ایشان توسط بخش حراست دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا 10 سال آینده باید40 میلیون لیتر آب در بخش کشاورزی اردستان صرفه جویی شود

تا 10 سال آینده باید40 میلیون لیتر آب در بخش کشاورزی اردستان صرفه جویی شود