مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-01سياسي

اختتامیه جشنواره دانشجویی مالک اشتردر اصفهان برگزار می شود


رییس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان با اشاره به برگزاری جشنواره مالک اشتر گفت:ابتکار و خلاقیت، توجه به مسائل شهرستانی و اثربخشی از ملاک های مهم در ارزیابی آثار رسیده به این جشنواره بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید هادی انوری مسوول ناحیه دانشگاه ها تغییر تاکتیک داد و آموزش از حضوری به مجازی تبدیل شد و قشر دانشجو را در دانشگاه نداشتیم؛ وقتی دانشجو در دانشگاه نباشد تصور می شود تشکل های دانشجویی فعال نیستند؛ با توجه به این که دانشگاه ها تعطیل بود و عملا دانشجو حضور فیزیکی نداشت، اما چون ماموریت های بسیج دانشجویی نقش آفرینی تخصصی در عرصه های مختلف جامعه است نه صرفا دانشگاه، پس همیشه ماموریت اجرایی داشت.

وی با بیان این که قشر دانشجو همیشه به عنوان حلقه میانی و پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت در صحنه بوده، گفت: در زمان شیوع ویروس کرونا بسیج دانشجویی در صحنه میدانی بوده و در کمک به عزیزان در حوزه سلامت اقدامات ارزنده انجام داده و در مقابله با کرونا خدمات ارزنده داشته.

انوری عنوان داشت: اگر نزدیک ایام انتخابات می شویم و باید امیدآفرینی در جامعه شکل بگیرد، نقطه ای که دشمن روی آن دست گذاشته بود، بچه های بسیج دانشجویی پای کار می ایستند و با اجرای برنامه های مختلف سعی می کنند امید را به جامعه تزریق کنند و پای کار انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره دانشجویی مالک اشتردر اصفهان برگزار می شود

اختتامیه جشنواره دانشجویی مالک اشتردر اصفهان برگزار می شود