مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 11:252021-11-30اقتصادي

تامین نهاده برای دامداران عشایر فارس


مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس از اجرای برنامه ای برای تامین نهاده مورد نیاز دامداران عشایر در این استان خبر داد که طی آن به ازای وزن دام زنده، - نهاده به افراد تحویل می شود.

رهام رحمانی سه شنبه 9 آذر در گفت وگو با خبرنگاران، حمایت از تولیدکنندگان دام روستایی و عشایر را از اهم وظایف پشتیبانی امور دام اعلام و اضافه کرد: براساس برنامه اجرایی شده، به ازای هر کیلوگرم وزن دام زنده و مولد (با در نظر گرفتن میانگین وزنی 40 کیلوگرم) به دامداران عشایر 3 کیلوگرم نهاده تحویل داده می شود.

رحمانی هدف از این اقدام را حمایت از دامداران عشایر ذکر و خاطرنشان کرد: در این سیاست های حمایتی ساماندهی و نگهداری دام مولد عشایر استان و خرید دام مازاد برای مقابله با شرایط خشکسالی مورد توجه قرار گرفته و در حال اجراست.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان فارس افزود: برای اجرای سیاست نگهداری دام مولد توسط عشایر، کمیته ساماندهی و نگهداری دام عشایر در استان با حضور نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی، دامپزشکی، سازمان امور عشایری، پشتیبانی امور دام و با حضور نماینده عشایر تشکیل شده است.

او خاطرنشان کرد: وظیفه این کمیته شناسایی عشایر واجد شرایط، ثبت اطلاعات دام های مولد بر اساس اطلاعات موجود در معاونت بهبود تولیدات دامی، امور عشایر و دامپزشکی و معرفی دامد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نهاده برای دامداران عشایر فارس

تامین نهاده برای دامداران عشایر فارس