مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:202021-11-30سياسي

نخستین جشنواره دانشجویی مالک اشتر در اصفهان برگزار می شود


مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، گفت: نخستین جشنواره دانشجویی مالک اشتر با هدف ارائه دستاوردهای دانشجویان بسیجی استان اصفهان روز پنجشنبه- 11 آذرماه برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، گفت: نخستین جشنواره دانشجویی مالک اشتر با هدف ارائه دستاوردهای دانشجویان بسیجی استان اصفهان روز پنجشنبه- 11 آذرماه برگزار می شود.

سید هادی انوری، امروز( سه شنبه- 9 آذرماه) در نشست خبری نخستین جشنواره دانشجویی مالک اشتر، یکی از رسالت های مجموعه ها و تشکل های دانشجویی را ایفای نقش موثر در رفع مسائل جامعه دانست و اظهار کرد: از ماموریت های بسیج دانشجویی نقش آفرینی و مسئله محوری در تمام ارکان جامعه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری دوبار در سال با دانشجویان دیدار دارند که نشان دهنده توجه ویژه به این قشر از جامعه است، افزود: ماموریت های مجموعه دانشجویی به خوبی ترسیم شده و این باعث شده بسیج دانشجویی همواره آماده اجرای ماموریت باشد.

انوری با اشاره به اینکه نسل جوان و بسیج دانشجویی همواره در صحنه حضور داشته اند و به دلیل ماموریت های فرادانشگاهی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب ایستادگی کرده اند، برگزاری نخستین جشنواره دانشجویی مالک اشتر را راهی برای ارائه دستاوردهای دانشجویان اعلام کرد و گفت: این جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره دانشجویی مالک اشتر در اصفهان برگزار می شود

نخستین جشنواره دانشجویی مالک اشتر در اصفهان برگزار می شود