مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 09:152021-11-30اقتصادي

تشدید نظارت فرودگاهی در فارس/ورود از آفریقا ممنوع شد


مدیرکل فرودگاه های فارس از تشدید نظارت فرودگاهی در این استان و اعمال ممنوعیت ورود اتباع غیر ایرانی از 8 کشور آفریقایی به فرودگاه بین المللی شیراز خبر داد.

- غلامرضا کریم آقایی با اشاره به شیوع گونه جدید و خطرناک کرونا در جنوب آفریقا گفت: ورود مستقیم و غیرمستقیم همه مسافران غیر ایرانی از مبادی هر کدام از کشورهای جنوب آفریقا به کشور تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی فرودگاه های فارس، او افزود: بر اساس مکاتبه ای که وزارت بهداشت با سازمان هواپیمایی کشوری داشته است، ممنوعیت ورود مسافران از 8 کشوری که عمدتاً در جنوب قاره آفریقا هستند به این سازمان ابلاغ شده است.

مدیرکل فرودگاه های فارس عنوان کرد: این کشورها شامل آفریقای جنوبی، موزامبیک، مالاوی، لسوتو، زیمبابوه، بوتسوانا، اسواتینی و نامیبی ا است.

کریم آقایی یادآور شد: از آنجایی که پرواز مستقیمی به کشورهای آفریقایی نداریم، بنابراین مسافرانی که به هر دلیل می خواهند با پروازهای غیر مستقیم به ایران سفر کنند و وارد کشور شوند، اگر خارجی باشند، قطعاً اگر از یکی از این 8 کشور آفریقایی باشند، ورود آن ها ممنوع بوده و اجازه ورود ندارند.

او ادامه داد: اما اگر متقاضیان ورود به کشور از مرزهای هوایی از کشورهای مذکور، اتباع ایرانی باشند، در بدو ورود توسط بهداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت فرودگاهی در فارس/ورود از آفریقا ممنوع شد

تشدید نظارت فرودگاهی در فارس/ورود از آفریقا ممنوع شد