مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آذر 1400 ساعت 08:252021-11-30اقتصادي

تشکیل پرونده مالیاتی برای نیمی از ابزارهای پرداخت


معاون سازمان مالیاتی با بیان اینکه 50 درصد از 12.

5 میلیون دستگاه ابزار پرداخت، پرونده مالیاتی دارند، گفت: هیچ مالیات مضاعفی را از مبدا تولید یا واردات تا مصرف کننده نهایی، - بیشتر از 9 درصد نمی گیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود علیزاده اظهارکرد: با هماهنگی بانک مرکزی یا باید برای آن ها پرونده مالیاتی تشکیل دهیم یا این دستگاه ها باید از نظام بانکی کشور، قطع شود.

با توجه به ماده 11 قانون پایانه فروشگاهی که اعلام کرده است پذیرندگان یا دارندگان ابزار پرداخت ها باید دارای پرونده مالیاتی باشند، حدود 50 درصد، پرونده مالیاتی دارند.

معاون فنی و حقوقی سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه هنوز به این نرسیدیم که ارتباط برخط برای گرفتن تراکنش ها یا ریزتراکنش ها را با بانک مرکزی داشته باشیم، گفت: این امکان باید ایجاد شود و وب سرویس های لازم باید برقرار شود تا به داده و اطلاعات بانکی حساب ها دسترسی پیدا کنیم و به موجب قانون باید این اتفاق بیفتد.

علیزاده افزود: بر اساس اطلاعات بانک مرکزی، بررسی های ما نشان می دهد از حدود 12 و نیم میلیون دستگاه ابزار پرداخت, حدود سه میلیون و 800 هزار نفر با حدود شش میلیون دستگاه ابزار پرداخت، پرونده مالیاتی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده مالیاتی برای نیمی از ابزارهای پرداخت

تشکیل پرونده مالیاتی برای نیمی از ابزارهای پرداخت